Caaalifornia love! <3

De eerste dag

Zo, dit is dan het einde van dag 1. Het is nog maar22:30 maar we zijn doodop.

We waren door het tijdsverschil al vroeg wakker vanochtend. 8uur waren we aan het ontbijt (Cherios :D), want de zoon van Martin Kast (onze begeleider), Harold, moest weggebracht worden. Wij zijn meegeweest, want toen we hem hadden afgezet had Martin ons meegenomen naar Pasadena. Dit is een buurt in Los Angeles die geschikt zou zijn voor ons om te gaan wonen, en dus hadden we even rondgekeken alvast. Het zou inderdaad een heel erg leuke buurt zijn om te wonen!

Daarna moesten we Harold weer ophalen, en toen hebben we wat boodschappen gedaan en koffie gedronken bij Starbucks :D. Toen we thuis waren hebben we even de laptop aangehad, en heb ik de foto's van gister op de blog gezet. Daarna had Sylvia, de vrouw van Martin, wat sushi gehaald voor de lunch. Ze hebben me gelijk geleerd te eten met stokjes, en het lukte nog goed ook!

Na de lunch hebben we even een baseball gegooid, en daarna heeft Martin ons weer mee op pad genomen. We gingen naar de Mullholland drive, dit is een erg mooie weg in de bergen, met een prachtig uitzicht over de stad en de Hollywood sign (zie foto's). Van hieruit gingen we weer naar beneden, en hebben we een stuk Hollywood bezocht: de walk of Fame.

Toen was het al weer tijd voor het avondeten, en zijn we teruggekeerd naar La Canada, de buurt waar huize Kast zich bevindt. Daar had Sylvia het eten bijna klaar. Na het eten hebben we nog even met de Wii van Harold gespeeld samen met hem, en toen was het tijd om naar bed te gaan en begon ik met dit verhaal.

Er zijn nog veel meer dingen te vertellen, Martin is echt de beste contactpersoon die we ons kunnen wensen: hij spreekt Nederlands, maar is ook een ontzettend enthousiaste verteller en weet overal iets interessants over te zeggen. Een voorbeeld: we rijden op een snelweg, die zomaar eventjes de meest gebruikte snelweg voor filmscenes blijkt te zijn. Zo weet ie over allerlei plaatsen zo veel te vertellen.

Maar goed daar zal ik niet over uitwijden, ik ga lekker slapen en jullie hebben ook wel weer genoeg gelezen. Dus ik zal zo nog evenwat foto's van vandaag uploaden, en dan ga ik lekker slapen. Morgen gaan we namelijk naar een dochter van Martin (Dieuwertje), want haarvriend is Chinees en die viert morgen Chinees nieuwjaar! Ben benieuwd hoe dat gaat. Jullie horen het vanzelf!

debby

ha Bob

ooh wat klinkt het allemaal helemaal super, wat zou ik graag nakomen.
maar ik ga jullie volgen via de site hoor.

super

lfs debby

Lora

Hoi Bob,
Wat een leuke eerste dag hebben jullie gehad zeg! Al best wel veel gedaan en gezien zo te lezen. Dat belooft een spannend avontuur te worden voor jullie. Echt fijn ook dat jullie begeleider zo betrokken en begaan is met jullie. Jullie hebben het getroffen!
x
Lora

mamma

hallo lieverd, wat leuk om je te zien en te lezen.
Fijn dat jullie zo zijn opgevangen door martin kast en zijn gezin en wat heb je al veel te vertellen! Nog even lekker bijkomen. Heel veel succes en plezier groetjes aan Kim
kusjes en knuffel van ons xxxx

André

Hoi Bob en Kim,

He he eindelijk!
Alles op de lijst van to do afgevinkt. De spullen gepakt en daar zitten ze dan in LA!!!!! De bofkonten in de zon, lekker zomer.... Maar we komen de zaak wel even checken:-)
Voor nu lekker genieten en veel plezier,
gr André

irene

Hai Bob,Kim super gaaf jullie foto's en verhalen geniet er saampjes heerlijk van. En we vinden t fijn om jullie zo tekunnen volgen. Echt leuk !!!! Geneit er van!!!!!
Liefs en dikke knuf XXXXX

Kim

haallooooo broertje!

wat leuk om t allemaal t lezen :D
gaaf hoor...
en ook handig dit profiel of niet?!
is het nog lekker warm daar of valt het nog mee?

zijn jullie zo over die beroemde snelweg gereden...
stoerrrrrtje :D:D

xxxxxxxxx je sissy

dr. RZQ

Kim en Bob,

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Heel veel plezier en heel veel succes! Het wordt een onvergetelijke tijd.

Jullie begeleider op afstand

michael en priscilla

mooi dat jullie veilig zijn geland en wat veel en leuke foto,s maak er wat van jullie twee tot zo ver groetjes uit koetjes land

Hoi Bob

Hier een berichtje uit het kleine dorpje Albergen,of ben je dat kleine gat al weer vergeten nu je alles in het groot ziet.Ha ha!!Fijn om te horen dat jullie zo goed worden opgevangen .Dat geeft ons ook een goed gevoel.Jullie verhalen zijn erg leuk om te lezen en dat zullen we ook zeker elke dag doen.Nog veel succes en geniet er zeker van.Groetjes en knuffels ook voor Kim xxxx

Frank

Hey, Bob! Kewl man - groeten Van Joep (die is sinds een paar uur onderweg) en (ook) Aan Kim!
(vader van Joep)