Caaalifornia love! <3

AUTOOO'S :D :D

Hallo allemaal!

Hier is weer een blogje uit de States. Er is weer een week voorbij, de eerste dag van de week zit er al weer op. Luuk is inmiddels weer naar huis, wij bedanken hem voor de gezelligheid in huis :).

Afgelopen week hebben we niet veel bijzonders gedaan. Al was het wel erg leuk om thuis te komen in je tijdelijke huis in Los Angeles, en dan zit je jarenlange kameraad op de bank :). We hebben savonds steeds gezellig samen gegeten, films gekeken engegamed. Vant weekend zijnLuuk en ik nog even Pasadena ingelopen, het was een lekkere dag. Kimmie moest helaas werken :(. Het is toch wat, die begeleider is de laatste weken van onze periode hier weg, en heeft van alles en nog wat voor Kim gepland, waardoor ze het superdruk heeft...

Maar ik had ervoor gezorgd dat er een bosje bloemen klaar stond voor dr toen ze thuis kwam, en we hebben daarna lekker in het zonnetje gekaart op het balkon. Savonds zijn we naar Universal City Walk gegaan, de grote winkelstraat naast Universal Studio's. Hier hebben we ff lekker gegeten en geshopt.

Zondag werden we uit bed gesmst door mijn begeleider! Ze was toevallig bij ons in de buurt, en ze wilde evenmelden dat er een autoshow aan de gang was! Letterlijk een paar straten verderop, bij de drukke winkelstraat (Colorado blvd), waren een paar blokken volledig afgezet voor de 'Concorso Ferrari'. Ik werd helemaal gek toen we aan kwamen lopen: Overal waar je keek, exclusieve sportauto's. Ferrari's, van klassiek tot supermodern, van pure schoonheden tot volbloed racers. En allemaal per-fect onderhouden, glimmend en glanzend in de zon.

Ook stonden er een paar Maserati's, Aston Martin's en een Mercedes SLS AMG. Ik kon mijn geluk niet op, een stukje hemel op aard. En ik weet zeker dat dit niet alleen voor mij geld, pa, jij zou hier ook van kunnen genieten. Er waren een boel klassiekers vertegenwoordigd, van de jaren 60 tot 80. Helemaal geweldig. En dat zomaar gratis en voor niks, en het was er gezellig druk, niet eens overvol druk.

Goed, nadat ik daarvan was bijgekomen en we wat hadden gedronken bij Starbucks was het tijd om naar huis te gaan. Luuks laatste uurtjes waren aangebroken, en we hebben lekker nog gechillt bij ons thuis.

De laatste weken gaan ook voor ons in, nog maar een maand en dan vliegen we weer terug... Aan de ene kant heb ik daar heel erg veel zin in, aan de andere kant zal ik het hier wel missen. Ook ben ik erg gespannen over al het werk dat voor de tijd nog af moet... Maar goed, nogmaals, het zal wel goedkomen. Ik hoop dat we nog wel wat meer kunnen zien van de USA voor we weer weg gaan. Jullie horen het wel!

Trouwens, de foto's zijn bijna alleen maar van auto's, dus dan weten jullie dat :D. Liefhebbers, ik zou zeggen, reageer! Welke is je favoriet? :)

Reacties

Reacties

Victor

Je stukje over Las Vegas was al vet om te lezen, maar dit is natuurlijk de slagroom op de taart :::::D! Heerlijk toch! Beetje auto's kiek'n! :D

Pa Steenhuis

Je viel weer eens met je neus in de boter hè ? Had je genoeg zakdoekjes bij je ? Ik vind de Ferrari's van rond 1980 echt veel mooier dan de nieuwste. De 512 Berlinetta Boxer is wel de allermooiste. De nieuwe Mercedes waar je in zat is wel fantastisch. Weer bedankt voor je nieuws en foto's !

Martha

ohh leuk....bandido...!!!

Joep

echt weer typisch bob bloggie. Leuk! Ik ga dan denk ik toch voor een A&M Vanquish of DB9 ofzo :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!