Caaalifornia love! <3

Malibu baby B-)

Hello everybody!

Jullie dachten zeker al: geen blogje deze week? Zullen ze niks meegemaakt hebben? Jawel hoor! We hebben afgelopen weekend samen met de ouders van Kimmie doorgebracht!

Afgelopen maandag is Luukie dus weer naar huis gegaan, en hadden we een paar ''normale'' dagen. Maar het was al snel weer gedaan met de rust, want later in de week kwamen de ouders van Kim en hun 2vriendenMarijke enGerhardterug in LA na hun rondreis! Ze hadden ons vrijdagmiddagopgehaald van het werk, en we zijn daarna eerst naar ons appartement in Pasadena gegaan (ze hadden expres een grote Dodge Grand Caravan gehuurd, zodat we er met z'n 6en in passen :D).

Daarna zijn we doorgereden naar het huis vanMartin en Sylvia, zodatiedereen elkaar kon ontmoeten. Alle kinderen vanMartin en Sylvia waren er ook, en we hebben samengenoten van een heerlijk diner dat Sylviaheerlijk had klaargemaakt!

De volgende dag zijn we met z'n allen naar Hollywood Boulevard gegaan. Ik ken het hier inmiddels als de binnenkant van mn broekzak, maar Kim's ouders vonden het natuurlijkprachtig.Gerhard, Johan en ik hebben zelfs nog heerlijk even de Champions League finale bekeken in een cafe :).

Na nog wat winkelen en eten zijn we naar Griffith park observatory geweest. Dit is een observatorium dat in de bergen ligt, en dat je een prachtig uitzicht biedt op LA. Je kunt ook de Hollywood sign mooi zien. Er wordt hier onderzoek verricht naar planeten en de ruimte, en er is een gaaf stukje wetenschap in het gebouw zelf voor het publiek. Er hangt namelijk, heel simpel gezegd, een gigantische bal aan een draad, die heen en weer wiegt door demagnetische kracht van de aarde. Alleen hij gaat niet heen en weer over dezelfde plek, maar verandert continu heel langzaamvan baan. Dit komt omdat de aarde om zijn as draait, en dit experiment is 1 van de eerste bewijzen hiervan. Daarna zijn we nog even met de auto door Beverly Hills gereden, en daarna zijn we lekker uit eten geweest in Pasadena.

De volgende dag zijn we naar Malibu geweest :D. Hier hebben we heerlijk aande Pacifische zeegelegenbij Paradise Cove. Een prachtig stukje strand met beachcafe, waar we savonds hebben gegeten. Het was echt een heerlijke dag. Malibu isprachtig :).

Maandag was de laatste dag van Kim's ouders en Marijke en Gerhard. Wij waren ook vrij omdat het Memorial Day was (dodenherdenkingsdag).We hebben de auto teruggebracht, en hebben nog ff gezwommen bij ons appartement. Toen was het tijd om iedereen naar de trein te brengen, en zijn Kim en ik savonds nog ff naar de Hangover 2 gegaan (god wat lachen weer die film).

En dat was het weer voor dit weekend! Voorlopdig hard werken en van alles regelen, want over een tijdje gaan we echt al weer naar huis!

Voor die tijd horen jullie nog wel weer van mij op de blog. En vergeet niet de foto's te bekijken en reacties te plaatsen :).

Joep

jullie maken maar wat mee hoor! heel erg gaaf en lijkt me ook lekker warm daar. brrr zit ik hier in mijn slecht geisoleerde huisje... en dan ook nog een zwembad voor de deur. mazzelpikken, prutsers! ;).
geniet nog van die laatste weekjes daar. hoe gaat het met het verslag eigenlijk?

Kimmie

Haai Bobbie!
Nice om jullie verhalen allemaal te lezen!! Jullie maken heel veel mee daar:D
Hoe gaat het met je onderzoek? En wanneer komen Kimmie en jij weer terug naar Nederland?
Heel veel plezier nog en succes de laatste weekjes!!

Liefs kim