Caaalifornia love! <3

De tweede dag

Nou, dat was dan dag 2!

Opnieuw een dag waarop we veel hebben gezien en gedaan. Het begon met een heerlijke bagel als ontbijt, met roomkaas en gerookte zalm. Heerlijk.

Daarna gingen we naar de oudste dochter van Martin en Sylvia, Dieuwertje. Zij is 21 en woont min of meer samen met haar verloofde, Roy. Roy is Chinees, en vierde vandaag alvast het Chinees nieuwjaar (dat is eigenlijk pas donderdag). We kregen eerst een rondleiding door het huis, en daarna gingen we naar een Chinees restaurant voor Dim Sum. Dit is een soort lunch met allerlei kleine bijzondere lekkernijen. Heel erg leuk om een keer meegemaakt te hebben, en ook erg lekker. Naast het restaurant zat nog een soort Chinees winkelcentrum, met allemaal winkels/zaken met Chinese eigenaren en Chinese spullen. Ook erg leuk om te zien, er zijn wel wat foto's gemaakt.

Daarna gingen we een bezoek brengen aan het 3e kind van Martin en Sylvia, Hinde (18). Ze zit tussen Harold (15)en Dieuwertje (21)in qua leeftijd, en woont op de campus van de Cal Poly Pomona universiteit. Na een bezoek aan de Starbucks op de universiteit gingen we naar huis. Daar hebben we even uitgerust, en heeft Sylvia wat hamburgers gemaakt, want daarna gingen we naar delokalebioscoop voor de film True Grit. Erg leuke film en mooie bioscoop ook! Niet al te groot, maar wel leuk.

Toen we thuis waren heb ik nog even de samenvattingen van de Eredivisie gekeken, een Corona gedronken en met de Wii gespeeld met Harold. Daarna was het tijd voor een douche en heb ik dit verhaal even geschreven, en de foto's erop gezet.Morgen de eerste dag op het lab, dus gauw slapen nu! Jullie horen wel hoe de eerste dag was.

Reacties

Reacties

Alma

Hallo Bob en Kim
Het ziet er allemaal fantastisch uit daar. Lekker in de zon. Hier snakken we er naar, maar moeten nog even wachten. In die paar dagen ook al veel gezien en gedaan. Ziet er fantastisch uit. Maak er vooral een hele leuke tijd van. Ik zie al uit naar het volgende bericht. Liefs alma

Victor

Hey Bob en Kim!

Het ziet ernaar uit dat jullie je wel vermaken in LA :)! Ik bespeur enige vorm van jaloezie bij mezelf als ik die foto's zo zie hehe :P! Ik ben benieuwd hoe je eerste lab-dag verloopt!

Greetz Vic

Mona

Hoi Bob en Kim,

Hartstikke leuk om zo op de hoogte gehouden te worden! Jullie zijn nog maar 2 dagen weg en hebben al reuze veel meegemaakt zo te lezen. Spannend vandaag de 1e dag op het lab, ik ben benieuwd!
Geniet ervan hè!
Groetjes,
Mona

Mamma

Hi Bob, zo te lezen worden jullie ook wel een beetje verwend! Ik geloof dat het ook wel klikt met de familie
Kast ;>. Ben benieuwd naar je eerste indruk en kennismaking met het lab.
Veel liefs xxx

Wim

Hey Bob en Kim,
Wat een mooie verhalen en foto's. Jullie hebben het wel getroffen daar, om jaloers op te worden.
Veel succes op je eerste "werkdag".
Ik heb m'n e-mail adres ingevuld, zodat ik alle nieuwe verhalen meteen kan lezen.

Geniet ervan!

Groeten van je oom Wim

Merel (&John)

Dag Bob,

Veel plezier, werk ze en we zien mekaar in de zomer (ofzo)
Groetjes Merel (die-rare-zus-van-joep-ja!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!