Caaalifornia love! <3

De eerste werkdagen

Zo, net het eten op na mijn 2e werkdag (In & out burger, heerlijke burgers, alles vers :D).

Gisteren, de eerste werkdag, was vooral papierwerk regelen, rondlopen voor handtekeningen en het inleveren van formulieren. Het begon met een werkbespreking, waarin 1 van de leden een presentatie hield. Ondertussen ontbeten we samen tijdens de presentatie. Erg relaxte manier van vergaderen dus.

De andere mensen van het lab zijn erg aardig en behulpzaam. Heike bijvoorbeeld, van Duitse komaf, gaat ons morgen helpen een woonplek te vinden in Pasadena.

Vandaag heb ik voor het eerst in het lab gestaan, en ben ook bijna de hele dag bezig geweest. Het is vooral nog een beetje bekend raken met de regels etc, en het oefenen van de technieken waar ik mee ga werken. Dit zijn nieuwe technieken voor mij.

Tot nu toe bevalt het allemaal prima op het werk. Er zijn wel veel nieuwe dingen, ook waar ik theoretisch wat minder in onderbouwd ben. Maar dat gaat vanzelf goed, ik hoop dat ik wel de kans krijg mezelf goed in te lezen enzo.

Morgen gaan we dus op zoek naar een woning, maar na het werk gaan we eerst ergens eten met Heike. Zij weet allerlei leuke plekjes, ook voor het wonen.

Dit weekend is er de Superbowl. Dit is een groots sportevenement, waarin de finale van de American football wordt gespeeld (voor de Wikipedia pagina over de Superbowl klik hier). Het is samen met de UEFA Champions League het meest bekeken sportevenement ter wereld, en in de rust treed er gewoon een artiest op (in het verleden heeft Michael Jackson opgetreden, en Christina Aguilera etc.). Het is een Amerikaanse traditie dat er dan allerlei vrienden worden uitgenodigd, om samen de wedstrijd te kijken met eten en drinken en gezelligheid. Dit weekend gaat de familie Kast het organiseren, dus het is hier in huis! :D

Nou ik ga nog even een beetje lezen voor morgen, en dan lekker een film kijken op de ongeloofijk relaxte bank die hier staat. Je hoort snel weer van mij!

Voor de laatste verhalen en foto's van die lieveKimmie ga naar www.kimluhen.reismee.nl !

Reacties

Reacties

mamma

dag lieverd het doet me goed te lezen dat het tot nu naar jullie zin is. Leer en geniet ! Ik geniet van jullie verhalen en foto´s. Voor mij nog 2,5 maandjes wachten, dan kan ik ook alles in het echt zien!
Veel liefs xxxx

Frank Steenhuis

Geweldig wat je daar allemaal doet en meemaakt in LA.Je had me geloof ik wel verteld dat je voor een tijdje wegging,maar daar had ik niet meer zo vaak aan gedacht. Rob heb ik ook lang niet meer gezien.Die heft me er ook niet aan herinnerd.Defotos vind ik schitterend.Hier in ned. is het kil en mistig. groetjesaanKim vanFrank

Martha

Hi Bob.. wow... what a nice experience!!!!... geniet er van..!!
kusjes..
groetjes aan Kim..

Martha en Sammy..

johan Luhen

He zo te zien en te horen bevalt het jullie daar uitstekend, en kun jij fc Twente daar ook volgen ajax heeft suarez verkocht en emanuelson. Bij twente is iedereen gebleven dus we worden weer kampioen.
Nou ik wens jullie nog veel plezier en werklust.
Het ga jullie goed en tot horens moeten keer overleggen wanneer we skypen

dr RZQ

Inlezen gaat vast lukken. Je kunt immers erg goed zoeken in PubMed! ;)

ozzen

hoi amarican bob
ik kan wel lezen uit je reisverhalen dat je het prima naar je zin heb.
maar je gaat de superbowl toch niet ruilen voor de championsleague?
wij hebben vandaag nog gespeeld tegen de koploper asv. gelijk gespeeld met 3 tegen 3 niet slecht toch,
PSV heeft vandaag punten laten liggen dus ik denk dat we morgen een nieuwe koploper hebben haha
Superhandig zon reislog en erg duidelijk
Ik wens jullie ontzettend veel plezier daar en
uiteraard houden we je op de hoogte over verrichtingen van ons team

johan Luhen

Ha die bob psv met 1-0 verloren van ado den haag vandaag even van Utrecht winnen en zie daar wij zijn weer koploper hahaha.

Carmen Snijders

Hee Bob (en Kim)

Wat klinkt dit allemaal gaaf zeg!
Pff, dan ben ik wel heel erg jaloers vanuit het waaiierige twente!
Jullie hebben daar vast en zeker een hele mooie tijd!
Dat kan niet anders!
Hou ons goed op hoogte! en heb vooral heel veel plezier!!

Liefs Carmen Snijders

Remon

Hey Bobby-cop

Echt super daar of niet, jullie hebben in 2 weken daar al meer meegemaakt / gezien dan sommige mensen in jaar hier :-)….
Maar niet te enthousiast worden over American Football …. als je terugkomt, gewoon weer een mooi balletje trappen bij Tubantia 2 ….
Hebben afgelopen zaterdag idd 3-3 gelijk gespeeld tegen de koploper ASV, niet slecht toch, en dat met slechts 1 training na de winterstop :-)
Helaas heeft FC Twente gisteren 2 punten laten liggen tegen FC Utrecht, maar kampioenschap zit er nog steeds in …
Ik ga er van uit dat als FC Twente kampioen wordt, je wel even overkomt om het feestje van vorig jaar dunnetjes over te doen toch :-)
Maar heel veel plezier daar, geniet ervan , de groetjes aan Kim en veel succes woendag met de huizenjacht en we'll keep in touch …

Grtz!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!