Caaalifornia love! <3

Het 2e weekend in LA

Hallo allemaal, daar is dan eindelijk weer een verhaaltje vanuit LA :).

Afgelopen woensdag hebben we langs een aantal appartementen gereden met onze Duitse collega Heike. We zijn eerst wat gaan eten in een hele coole tent, Barney'sBeanery, waar ze helemaal gericht zijn op gezelligheid ensport op tv.Werkelijk overalhingen tvschermen, met allepopulaire sporten inAmerika: basketbal, ijshockey etc.We hebben wel een paar foto's gemaakt. Daarna zijn we langs een aantal appartemeneten gereden die we op internet hadden gevonden. We konden gelijk wat wegstrepen (te ver, geen goeie buurt etc.) en een paarstonden ons wel aan. Daarvoor hebben welaterafspraken gemaakt via de telefoon voor as woensdag. Die dag hebben we vrij omzeecht te bezoeken.

We zitten dus nog steeds bij de familie Kast, maar dat is helemaal niet erg. Dit weekend hebben we weer leuke dingen gedaan. Zaterdag hebben we lekker een beetje uitgeslapen, en na het ontbijt een potje basketbal gespeeld met Harold op de oprit van huize Kast. Het was echt super weer zaterdag, en na nog even in de tuin te hebben gezeten kwam Martin met het voorstel om met z'n allen naar het strand van Santa Monica te gaan. Dat was hartstikke leuk, we hebben over de beroemde pier gelopen (met attracties en alles erop), een stukje boulevard gelopen en daarna terug op de pier gegeten bij Bubba Gump shrimp. Dat is een in Amerika zeer bekende restaurant keten, die gespecialiseerd is in shrimp. Het is afkomstig uit de film Forrest Gump. Na het eten hebben we nog de zonsondergang gezien aan het strand, waarna we terugkeerden naar het huis. Voor foto's van deze dag klik hier

Vandaag (zondag) was hetdan de dag van de Superbowl. Na een douche en een ontbijtje werden de voorbereidingen al getroffen: tafels klaarzetten, koelboxen schoonmaken en vullen met ijs, en daarna vullen met Corona, Heineken en blikjes fris. Eten klaarzetten, beetje barbequen, en we waren helemaal klaar voor de wedstrijd.

En wat een spektakel was dat zeg. De opening was een hele show met een optreden van Christina Aguilera en straaljagers die overvlogen en al. Daarna was de eerste helft van de wedstrijd, en die was ook erg gaaf (American football is echt wel een gave sport!). Toen, in de rust, kwamen de Black Eyed Peas, Slash (van Guns 'n Roses) en Usher optreden! In de rust werd dus gewoon het football field omgetoverd in een concertzaal (en geen eenvoudige ook, er kwam echt een gigantische show aan te pas), en een half uur later weer terug in een football field voor de 2e helft! Hoe vet, echt ongelooflijk. Fotos's: klik hier

Na de tijd ging de visite weer weg, hebben we opgeruimd en ben ik aan ditverhaal begonnen.Morgen weer aan het werk, dus ik ga zo lekker slapen! Geniet nog van de foto's, en tot snel bij het volgende verhaal! Stay tuned!

Daddy Stonehouse

Je zult af en toe een deja-vu gevoel hebben hè ?
Ik heb me altijd afgevraagd wat ze daar aan American football vinden, om de drie tellen ligt het spel weer stil. Maar om de Superbowl aldaar mee te maken met de show er omheen is natuurlijk heel gezellig.
Ik had al wel foto's verwacht van zeer exclusieve auto's, zijn ze er niet meer ? Heb je trouwens die auto nog gekocht die Hr. Kast voor jullie op het oog had ?

Bart en Jerney

He lieverds

Wat leuk om zo zien en te lezen wat jullie doen!!Volgens mij zijn jullie al erg druk geweest!!maar wel leuk om te zien hoor!!leuke foto's ook hoor!!Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en dat ook leuk is op het lab!!Geniet er lekker van!!
Liefs

Joep

appartemeneten ja? zijn wel heel speciaal of niet :P.

Maar leuk dat jullie al zoveel hebben gezien en gedaan! leuk dat jullie zo goed worden opgevangen!

Mamma

Hi Bob, ik hoorde net op radio 2 dat het evenement van Amerika Superbowl een record aantal kijkers heeft getrokken afgelopen weekend ! Het is voor de eerste keer in 20 jaar dat de Superbowl door zoveel mensen is bekeken, daar hebben jullie aan bijgedragen ;)
Veel liefs

Petra & Bart

Hoi Bob en Kim, leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Volgens mij vermaken jullie je prima en zijn jullie daar ook heel goed opgevangen door de familie Kast. Bob, zien we op de foto dat je nu al beroemd bent ondanks dat je er nog maar kort bent dat beloofd nog wat. Succes met alles en geniet ervan met z'n beide. groetjes