Caaalifornia love! <3

Oscar's weekend!

Dag mensen!

Hier weer een nieuw verhaaltje uit Los Angeles, The Entertainment Capital of the world!

We hebben weer een leuk weekend gehad. Afgelopen week hard gewerkt op stage, onze werkplannenzijn af en kunnen opgestuurd worden naar school (jaja meneer Rauch, hij komt sneluw kant op)! Ditis het literatuur verslag datna de eerste 4 weken ingeleverd moet worden, en waar achtergrondinformatie en hetplan voor het onderzoek in beschreven wordt. Alles staat op papier en nu kan ik er de volle 100% mee bezigzijn op het werk! Tijd om (na wat mislukte oefen experimenten) echte resultaten tehalen (hopelijk).

Vrijdagavond had onze collega Heike ons met de auto vanuit werk meegenomen naar de supermarkt, waar we weer lekker onze vooraad hebben bijgevuld. Zaterdag hebben we een beetje gerelaxed en wasjes gedraaid etc. Smiddags zijn we nog even op pad gegaan en hebben we langs Colorado boulevard gestruind. Kim heeft een nieuw paar schoenen (hele vette Nikies!) gekocht en ook hebben we wat ''frozen yoghurt'' geprobeerd. Dit lijkt erg veel op het softijs zoals wij dat kennen, alleen is dit echt van yoghurt gemaakt, en het is in alle smaken te krijgen. Zaterdagavond zijn we voor het eerst uit geweest naar een bar, samen met bijna al onze collega's. Ookwaren er een paar vrienden van hun bij, het was erg gezellig en op loopafstand van ons appartement (het was aan Colorado boulevard).

Zondag (vandaag) was een hele gave dag: er werden namelijk in Hollywood de Academy Awards uitgereikt (Victor, vertel ze dat maar eens op het werk :D)!!

Tijd dus om er vroeg uit te gaan en de trein te pakken richting Hollywood. We waren er vroeg bij voor een goed plekje langs de rode loper, alleen bleek dit achteraf geen nut te hebben gehad: iedereen werd terug van de plek waar de rode loper lag gehaald, en moest opnieuw terug langs de metaaldetector. Gevolg: iedereen, of je er nou net was of al vanaf 10u sochtends, kwam door elkaar weer terug bij de rode loper. Wij hadden dus slechtere plekken dan voor de controle, terwijl we bijna 3 uur hadden gewacht. Maar goed, dat mocht niet baten. Het was nog steeds een supergave ervaring. We hebben 1 bekendheid(je) gezien, Russell Brand, de man van Katy Perry. Maar verder niet eigenlijk. De echte bekendheden leken ergens anders uit hun auto's te stappen, of aan de andere kant van hun auto (zodat we ze dus ook niet zagen). Verder was het wel heel erg gaaf om het eens mee te maken.

Om half 4 zijn we terug gegaan naar huis, en hebben we een kleine pitstop gemaakt. We zijn daarna namelijk doorgelopen naar Heike, waar we samen met haar en haar verloofde Mike naar de Oscaruitreikingen op tv hebben gekeken (onder het genot van een heerlijk zelfgemaakt diner: kip met pasta). Het was erg leuk om het te zien terwijl je er net vandaan komt!

Toen was het weekend al weer voorbij en zit ik achter mijn laptopje de blog te updaten, terwijl de werkdag van morgen al weer op me wacht. Ik neem nog gauw een douche en dan ga ik er mooi in liggen! Tot volgend weekend allemaal!

Joep

ha bob,

wat leuk dat jullie de uitreikingen zo dichtbij mee hebben kunnen maken! En ik was al bijna vergeten dan we een werkplan moesten inleveren. Die van ons zal iets vertraagd zijn ;-)

frank

Suffe amerikanen... Sta je er mooi op tijd, en dan dit.

Bob

Ja echt he.. niet echt doordacht. Maar het woord doordacht is ze hier soms gewoon niet bekend volgens mij.

Maar goed, top dat je af en toe weer even een reactie plaatst Frank! Vinden we erg leuk!

Groetjes

jesse

Americanen zin niet de slimste :P maar ja ze doen alles tegen terroristen en dan kunnen ze daar ook wel over na denken