Caaalifornia love! <3

Weekend Universal Studio's en gezelligheid bij de familie Kast

Hallo allemaal!

Weer een week voorbij. Poeh wat gaat dat toch snel... Het moet me niet te snel gaan, ik heb het gevoel dat ik straks al weer naar huis moet!

Ookal mis ik mijn familie en vrienden in Nederland, en mijn voetbalteam en trainingen/wedstrijden, ik heb het hier nog erg naar mijn zin. Afgelopen weekend was weer heerlijk.

Het weer was allereerst helemaal geweldig. Zonovergoten, 25 graden, met een briesje, precies zoals dat in Los Angeles hoort te zijn. En dat was maar goed ook, want zaterdagochtend trokken we er op tijd op uit om naar Universal Studio's te gaan, het themapark dat helemaal toegewijd is aan de films die Universal geproduceerd heeft.

We hebben een geweldige dag gehad. Alle attracties en shows die we wilden zien hebben we kunnen zien. De studiotour was geweldig, allerlei filmsets gezien, een leuk praatje erbij van de gids, in allerlei winkeltjes gesnuffeld en genoten van het weer. Geweldig ook hoede muziek overal in het park is afgestemd op wat er op die plek in de buurt te zien/doen is. Bij de Simpsons attractie wordthet themaliedje van de gelijknamige serie gespeeld, en bij de Jurassic Parkwaterbaan wordt het deuntje gespeeld dat deze film typeerd (klikhierom weer te horen hoe ie ging :D)Na afloop van de dag zijn we nog Universal City in geweest. Dit is een lange winkelstraat met allemaal souvenierwinkels, kledingwinkels, restaurants etc etc. Heerlijk slenteren is het hier, en toegankelijk apart van het park (dus zonder entree).

Die avond hebben we lekker thuis nog wat gedronken, en fijn gepraat met elkaar. Het gaat niet allemaal over rozen, en ookal is het hier helemaal geweldig, dat is ook hier het geval. Maar gelukkig hebben Kimmie en ik heel veel aan elkaar, en dat blijkt hier ook.

De volgende dag was het sochtends lekker chillen geblazen. Het was opnieuw een supermooie dag, en we hebben voor het eerst even gebruik gemaakt van het zwembad. Daarna wat geskyped met pa en ma (andere mensen mogen ook rustig een afspraak maken met ons, Remon ;) ). Daarna kwam Martin ons ophalen voor een kookcursus dat bij hen thuis gegeven werd. De chef was een kennis van Martin. We deden hier zelf niet aan mee, maar aan het opeten van het gemaakte eten wel :D. Het was een Nederlandse indo, en dat was dus wel grappig. Ik had met hem nog wel even gepraat over wat gerechten die ik kende, onder andere martabak (goed hé Charles :D). Ik gaf hem als tip om dat eens in zijn klas te doen, en hij vond het een goed idee! Al met al was het een ontzettend gezellige avond.

Maar goed, morgen begint het gewone leven weer. Al staan er deze week ook wel leuke dingen op de planning, zoals de tequila night die morgenavond is bij de begeleider van Kim thuis. Wordt vast erg gezellig! Maar daarover meer in de volgende blog, waarschijnlijk dit weekend dus weer!

Groetjes uit LA

Reacties

Reacties

Remon

Hey Bob,

goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben daar ...... tijd vliegt idd voorbij .... ik kom er net achter dat het alweer een paar weken geleden is dat ik voor het laatst iest van me heb laten horen .... shame on me .... even een korte update van de voetbalresulaten van de laatste weken 3-1 winst op SVZW, 0-0 gelijk tegen Enter en afgelopen zaterdag 5-2 gewonnen van PH, dus ook zonder jou blijven we goed presteren :-)
Ben vandaag vrij ... gisteren carnaval gevierd in Oldenzaal ..... nog een beetje brak, maar goed dat hoort erbij .....
lijkt me leuk om een een keer te skypen .... moeten maar even een keer een tijdstip afspreken, goed?
Heb van Bea begrepen dat er 9 uur tijdsverschil is, dus dat wordt dan maar nachtwerk voor jou :d

Gr. Remon

Victor

Hey Bob en Kim!

Wat een vette foto's van de Universal Studios! Lijkt me echt supervet om daar ook een keer rond te lopen! Toen ik dat plaatje van Whoville zag, schoot ik meteen in de lach!.. het blijft het een meesterlijk stukje acteerwerk van Jim Carrey (The Grinch).

Wel grappig dat je ook martabak kent!! Die dingen zijn echt overheerlijk :P Ik neem aan dat we het over hetzelfde hebben?: zo'n mix van prei, ei, gehakt etc. ingepakt in bladerdeeg??

Greetz, Vic

Kimmi

whoejjjj man wat een gave dingen doen jullie toch. Elke dag weer een nieuwe beleving ;)
mis jullie wel heur!:D
tot t volgende verhaaltje!

(K)

André

Hi Bob en Kim,
Afgelopen donderdag werd er een pakketje bezorgd voor mij...... een zending uit Haarlem dus ik dacht van wie zal dat zijn... ik ken niemand uit Haarlem. Was het een super leuke fles wijn, met een gaaf etiket!!!! Heel erg leuk en heel erg bedankt voor jullie kado voor mijn 50ste!! Deze fles zal niet snel leeg gedronken worden.
Vandaag is het zaterdag dat betekent weekend en dus weer een nieuw verhaal van jullie? Leuk om naar uit te kijken. Het duurt nog 4,5 weken voordat we gaan vliegen. We tellen de weken af en kijken er naar uit. Hé een heel leuk weekend samen. groetjes André

jesse

Hey Bobbie en Kimmie,
Hoe is het met jullie daar hebben jullie het gezellig daar ik hoop van wel want anders vind ik het niet kunnen :3
heb nog veel fun daar en doe je ding (chickies spotten als kim niet kijkt) maar suc6 verder en zoals ik al zij spot ze :P
groetjes je sroer jesse :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!