Caaalifornia love! <3

Ski-trip weekend + rest van de week

Hallo iedereen!

Hier een nieuw verhaaltje uit het veelzijdigeLos Angeles!

Het was weer een drukke werkweek voor mij. Mijn project is in volle gang,maar de resultaten zijn nog niet denderend. Niet omdat de experimenten niet goed gaan, maar omdatde resultaten niet zijn als verwacht. Volgende week wordt extreem druk, metwerkdagen van 10-11 uur vanmaandag t/m donderdag... Maar dit wordt ook een belangrijke, want het zal bepalend zijn voor de rest van mijn project. Desondanks zijn er al plannen gemaakt voor elke uitkomst van volgende week, dus ik zal wel sowieso verder kunnen. Meer dan mijn best kan ik niet doen, dus ik ben benieuwd!

Afgelopen week hebben we toch ook wel andere dingen gedaan behave werken, zoals naar de bioscoop gaan (Black Swan, aanrader voor mensen die wel tegen een stevige thriller kunnen), en een bezoekje brengen aan Downtown Los Angeles. In Downtown (het gedeelte van Los Angeles waar de enige wolkenkrabbers staan) hebben we even rondgereden met onze collega Heike en haar veroofde. Vanuit de auto wat foto's gemaakt. Zo veel wolkenkrabbers als in New York zijn er niet, en dat komt omdat de kans op aardbevingen in Los Angeles zo groot is. Na afloop zijn we naar het Staples Center geweest. Dit is de plek waar de Los Angeles Lakers hun basketbalwedstrijden hebben. Maar ook andere sportteams zoals de Los Angeles Clippers (ook basketbal) en ijshockey teams houden hun wedstrijden hier. Het is een erg leuke plek om te zijn, met grote schermen overal en een paar restaurants en winkels. We zijn ook even uit eten geweest (heer-lijk, zie foto's), en het was al met al een zeer gezellige avond!

Afgelopen maandagavond ben ik trouwens nog bij een collega thuis geweest. Een student uit Belgie die al eerder stageliep in het lab was een tijdje terug in LA, en dus had Andrew (Kim's begeleider) een avondje tequila drinken georganiseerd bij hem thuis. Een andere collega, Lisa Yan, was ook nog gekomen en het was een zeer gezellig avondje geworden! Kimmie was niet mee gegaan omdat ze toen erg moe was en een beetje hoofdpijn had.

Dit weekend begon met een ski-trip op zaterdag! Dit was natuurlijk helemaal super, skiën in Los Angeles, op een klein uur rij afstand. We gingen samen met Martin en Harold, want het was een uitje georganiseerd door de scouting van Harold. Wij konden mee omdat Martin in het bestuur zit, en het was mooi goedkoop vanwege groepskorting.

Het was een superleuke dag, we hebben geskied en gesnowboard. We begonnen met een snowboard les, maar na een paar uurtjes flink oefenen hadden we de beginners piste wel gezien. Er was er maar 1, en die was half gesmolten. Zodoende hebben we onze boards omgeruild voor ski's, en zijn we de gevorderden pistes op gegaan.

En wat waren die piste's fantastisch. De piste die we toen hebben gepakt was de mooiste die ik ooit heb gedaan. Er waren snelle stukken, moeilijke stukken, stukken waar je een prachtig uitzicht had over de bergen en stukken waar je omringd wordt door bomen etc. Kortom, dit is mijn favoriete piste tot nu toe.

Na afloop hebben we Sylvia opgehaald en zijn we met z'n 5en uit eten gegaan in een Italiaans restaurant. Opnieuw, heer-lijk.

Vandaag is het zondag en doen we lekker niks. Beetje opruimen, ijsje halen, zonnen en opruimen. Morgen begint de drukke werkweek, dus vandaag nog maar even genieten van mijn rust!

Tot snel allemaal, en plaats vooral reacties enzo! Ik mis julie!

Reacties

Reacties

Joep

ha bob leuk om te lezen dat jullie ook nog dingen kunnen ondernemen. We hebben weer eens een auto op ons vizier en hopelijk hebben we er binnenkort een. ik vertel je wel wat het is als we het kreng daadwerkelijk hebben.
Ik heb trouwens internet op mijn laptopje, dus je moet wat vaker skype aanzetten! groet

katinka

heeee aangenomen family:)!!!

voordat ik ga zeggen dat ik het echt allemaal vet leuk vind wat jullie daar doen en echt ontzettend jaloers ben wil ik je even mededelen.. dat je half uit de familie bent gegooid hoor, het neven en nichten weekend is aankomend weekend!! en waar ben jij:O??? nou precies.. dat zijn minpunten:P!!!
nee gekheid.. voor deze keer is het een uitzondering..
wat supervet en ook raar eigenlijk dat je het ene moment de sneeuw in gaat om het volgende moment te gaan zonnen.. heel apart maar ook heerlijk want jullie kunnen gewoon zelf kieze waar je zin aan heb man:D!!
mag ik wel zeggen dat ik nog weinig snap van dat onderzoek wat je nou aan het doen bent? heb het al een aantal keer gelezen en denk alleen maar: ooh noh:P!! (nog altijd het perfecte antwoord op alles)!!
ik ga nu eventjes bij kim lezen en als het echt nodig is reageren..
succes met je lange werkweek!! en van iedereen hier groetjes en een knuffel voor jullie:D!!!

liefs

Nanke

Ha lieve (zoals katinka al zegt) "aangenomen" familie!
Wat lekker dat het allemaal zo dichtbij is zeg! :-O Echt een luxe! Alleen zielig van het gezichtje van Kimmie... Echt wel zielig zeg! :-(
Hopelijk word je niet overspannen daar de komende week! Probeer maar even extra te genieten van jullie vrij tijd dan! :-)
Ik ga trouwens Black Swam ook nog kijke, hij lijkt me echt gaaf! :-)

Knuffels voor jullie! En zoals Tinka al zei, volgend jaar gaan jullie wel weer mee he met het weekendje weg!? Daar horen jullie tenslotte ook bij! ;-)

Tot het volgende verhaal!

Mamma

Hi lieverd, zo te lezen weer heel wat gedaan en beleefd en altijd leuk om te lezen !
Weet je Bob, van al dat harde werken krijg je goede eetlust haha.
Enne dames Nanke en Katinka wel eerst even toestemming vragen aan mij of je MIJN Bobbetje mag lenen ;)) Veel lliefs

Nanke

Lieve lieve lieeeeeve Bea!

Mogen wij jou Bobbetje wel weer een keertje lenen als we nog eens een weekendje weg gaan?????? (ik kijk nu heeeeel lief hoor....!)

Liefs Nanke!

michael

hey bob succes volgende week ik ben hier de boel aan het schuren ,verfen,behangen en dingetjes aan het aansluiten en ophangen de tijd gaat heel snel dus geniet er ook van en neem je rust
ik lees het wel hoe het je is afgegaan

de groet'n oet hengeloooooo

Linda

Hi Bob!

Wat heer-lijk! om te horen dat je het ontzettend naar je zin hebt daar!
Blijf schrijven, dan hou je ons nog een beetje op de hoogte.
Missen je knappe koppie hier ook!

kus kus

Bea

Haha heeel lief kijkende Nanke, nu kan ik geen nee meer zeggen hoooor, dus .... nou goed dan !! :>
Liefs

paulien

Hoi lieve Bob
Ik hoop dat deze week je werk succes opleverd en dat je er hard voor werkt dat weten we wel.Je bent tenslotte niet alleen in America om feest te vieren al lijkt het soms van wel na het lezen van jullie mooie verhalen.Ha Ha!!Geniet er maar lekker van want de tijd gat super snel.

Knuffel Paulien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!