Caaalifornia love! <3

Clippers game, fietstripje, dagje Hollywood

Hallo allemaal!

Hier weer een verhaaltje uit the City ofLos Angeles! Het begint eindelijk een beetje beter weer te worden, een beetje meer wat je verwacht van de Californische zon!Dat betekent nog meer genieten, want alles wordt toch een beetje mooier en leuker met eenheerlijk zonnetje.

Afgelopen week zijn we op woensdag na het werk naar Downtown LA gegaan, met Heike en Maik in de auto, om een hapje te gaan eten. Want die avond stond er een basketbalwedstrijd op het programma, en wel van de Clippers!

MIsschien denken jullie wel, de Clippers? LA was tochde Lakers? Is ook zo, maar op dit moment doen de Clippers, ook LA, het beter. En dat terwijl de kaartjes goedkoper zijn! Genoeg reden dus om het maar eens te proberen, en het beviel zeer goed! Het was een hartstikke leuke wedstrijd (tegen de Dallas Mavericks, voor de kenners)met een leuke sfeer in het publiek.StaplesCentre is echt heelAmerikaans, en heel erg gaaf.Het eindigde helaas wel in een verlies, 100 tegen 109 (ongeveer :P).

Donderdag en vrijdag was het prachtig weer, en de vrijdag zijn we dan ook van het werk uit doorgegaan naar Colorado boulevard om lekker te eten, even te shoppen, en een filmpje te pakken (The Adjustment Bureau, goeie film trouwens).

Via Sylvia hadik het email adres gekregen van iemand die voetbalwedstijden organiseert in La Canada, de buurt waar Sylvia en Martin wonen. Ik had contact met hem gezocht, en ik werd op de hoogte gehouden van de locatie en tijden van aanstaande wedstrijden. Dus ik had een mail ontvangen, en ik besloot op zaterdag op de fiets te stappen die ik van Heike kon lenen, en in mn uppie op weg te gaan! Het was een flinkerit, veelal heuvel op (landinwaards dus), en met mijn handgeschreven briefje (ik was vergeten ophet werk een kaartje ofzo te printen) kwam ik er niet in 1x. Bovendien moest ik een paar keer afstappen om mn ketting te fixen. Maar eenmaal daar aangekomen, bleek er niemand te zijn! Ik had het nummer van de meneer opgeschreven, maar hij pakte niet op. Teleurgesteld ging ik terug, maar aangezien ik nuheuvel afwaards kon, washet een stuk minder erg.Op zich was het ook best een leuk avontuurtje, en ik heb onderweg nogleuke dingengezien ook (zie foto's). Thuis kwam ik er achter dat er 3 beschrijvingen van verschillende lokaties in de mail stonden. Ik had de beschrijvinggepakt die als enige een adres bevatte (kopieren, plakken in Google en hup erheen). Maar ik had blijkbaar een andere beschrijving moeten gebruiken, waar gewoon stond waar je moest zijn, zonder adres. Achja...

Zaterdagavond hebben we lekker een filmpje gepakt en hebben we thuis nog wat gechillt.

Zondag was een relaxed dagje, aangezien de filmopnamewas uitgesteld. Kimmie en ik beslotenHollywood nog maar een bezoekje te brengen, aangezienhet zonnetje heerlijk scheen en we nog dingenhadden die we daar wilden doen. Zoals, naar Hooters:D.Verder een beetje gewinkeld, en toen maar weer de trein naar huis gepakt.

Nou dat was het dan weer. Oh en nog even dit: mijn laptop is nog steeds onbruikbaar. Ik heb er een virus op gehad, en heb dus het hele ding geformatteerd. Beetje dom achteraf, want nu heb ik een cd nodig om te laptop uberhaupt weer draaiende te krijgen. Dus voor iedereen die nog een Windows Vista herstel/opstartCD in huis heeft! Laat het me even weten! Thnx!

Groetjes van hier!

Reacties

Reacties

Andre

Hi Bob als je iets hoort over de herstel CD laat het me weten dan kunnen we wellicht die meenemen...:-) tot volgende weeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk

Joep

krijg je met die websites bob :p. maar wat een leuke avonturen weer! groetjes aan kim!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!