Caaalifornia love! <3

Mini vakantie

Hallo allemaal weer!

Tijd voor een nieuwe blog vanuit LA, want er is weer veel gebeurd!

Zoals ik vorige keer al aankondigde: Mijn lieve mam is aangekomen in LA!Woensdag landde haar vliegtuig om 3 uur, en ik ben eerder weg gegaan van het werk om haar op te halen. Heel erg fijn om elkaar zo ineens weer te zien. Maar ook erg apart, want ze komt hier voor het eerst terwijl ik me totaal thuis voel.

Ook in onze woonplaats was het een beetje vreemd om ze de weg te wijzen naar ons huis enzo. Maar ze waren heel erg enthousiast, en we ervaren onze superleuke stageplek opnieuw door dit soort dingen. Je wordt dan zelf ook weer enthousiast!

Mam en André waren erg moe, en na wat gegeten te hebben bij Carl's Jr. zijn ze lekker hun bed in gegaan bij hun motel.

De volgende dag, donderdag,kwamen ze ons ophalen van het werk, waardoor we mooi de gelegenheid hadden om ze even kennis te laten maken met al onze collega's en hun onze werkplek te laten zien. Het was erg leuk om Diane, mijn begeleider, aan mijn moeder voor te stellen. Ook Martin en Sylvia hebben ze natuurlijk ontmoet, en we hebben gelijk een afspraak gemaakt om bij ze langs te komen met z'n allen.

Na de kennismaking met het lab en de collegas hebben mam en André ons meegenomen naar huis, en hebben we wat eten gemaakt. Terwijl we daarmee bezig waren kwamen Inge en Kenneth er ook bij, na hun lange rondreis in California. Ze hadden een heleboel foto's, en die hebben we gezellig samen bekeken onder het genot van een lekkere pasta. Mama en André hadden ondertussen ook nog wat inspiratie opgedaan voor hun vakantie, en daarna zijn zij naar hun motel teruggegaan. Inge en Kenneth bleven vanaf deze avond slapen.

Vrijdag waren Kimmie en ik lekker vrij van het werk, en het was de perfecte timing ervoor: wat een weer! Er was volop zon, en de temperatuur zat rond de 30 graden. We waren een beetje bijtijds uit bed gegaan, en zijn in de huurauto van Inge en Kenneth gestapt. Het eerste waar we naar toe gingen was de begraafplaats waar Michael Jackson ligt. We hebben zijn specifieke plek niet gevonden (als je er uberaupt al kon komen), want mensen wat een gigantisch terrein. Wel was het heel, heel, heel erg mooi aangelegd.

Daarna zijn we naar de main campus van USC gegaan om even rond te lopen. Wat een leven hebben de studenten hier. Dit was een mooie dag om wat op te snuiven van die sfeer: meisjes in bikini in de zon, allerlei mensen die gooiden met frisbee's of lekker op het terras (ook op de campus) zaten te genieten van een drankje.

Het volgende waar we naartoe gingen was Hollywood boulevard, iets wat je natuurlijk gezien moet hebben als je in LA bent. We hebben wat gewinkeld enzo, Inge en Kenneth hebben mooi wat souveniers gescoord voor thuis.

Daarna hebben we nog wat rondgereden, over Sunset boulevard endoor Beverly Hills. Na de tijd een lekkere duik inons zwembad (heel veel duiken zelfs, we probeerden, tevergeefs, een foto te maken van ons 4 al springen in het water). Hierna even opfrissen en toen zijn we Pasadena in gegaan. Even uit eten geweest en toen.... was het tijd om het dan te proberen: een club in gaan. Ik mag het niet, ik ben geen 21, maar de man bij de deur snapte mijn rijbewijs niet en liet me dus maar naar binnen! Supermooi natuurlijk, en we hebben er zeer van genoten! Corona's en goede muziek. Wij hebben ons ten zeerste vermaakt.

De volgende dag was het opnieuw perfect weer, en zijn we naar Venice beach gegaan om lekker te chillen en te zonnen. Aan het einde van de dag nog een filmpje gepakt, en toen was het tijd om naar bed te gaan. De volgende dag moesten Inge en Kenneth namelijk op tijd het vliegtuig in. Toen we ze hadden weggebracht naar het station zijn we nog met mam en Andre bij de familie Kast op bezoek geweest. Erg gezellig, rondleiding gegeven in het huis waar we gewoond hebben,en samen gegeten.

Toen was het weekend al weer voorbij! Nou ja, alweer. Heel erg veel gedaan. Maar vooral erg veel genoten. Dit weekend lekker dingen doen met mam en André! Tot dan allemaal, en vergeet niet een reactie te plaatsen :).

Reacties

Reacties

Joep

Ha bob, en lijkt je het niet wat om te studeren daar in LA ;). maar gaaf hoor. lijkt me idd erg leuk om pa en ma rond te kunnen leiden. helaas komen die van mij niet...

kimmie 2

hallooo lieve broer :)

leuk om de verhaaltjes elke keer te lezen van jullie!
ondertussen kwam dribbie lekker bij mij op schoot zitten :D

twee weekjes alleen thuis nu mama en andré daar zijn, ik red me hier tot nu toe prima!

gave dingen gedaan zeg van 't weekend, leuk man.
en wat gaan jullie dit weekend doen met mams en andré?

ik ga dit weekend lekker van de zon genieten! tis prachtig weer hier in hengel, zaterdag lekker vrij van 't werk dus even bruin worden! dat kan nu niet, omdat ik moet leren voor mijn herkansing, die heb ik morgen :(
'savonds ga ik naar rotterdam! naar loudness, een feest :D

heeeeul veel plezier daar!

kimmie 2

he ik had nog wat eronder gezet maar dat zie ik nu niet staan haha -.-'

dikke kus aan iedereen wilde ik nog zeggen :D
ik mis jullieeeeeeeeww!
xxxxxxxxxxx

paulien

Hoi Bob

Leuk dat Jouw Mams en Andre er nu zijn en dat jullie ze van alles willen laten zien.Wel moeilijk om keuzes te maken natuurlijk omdat het daar zo groot is.Geniet ervan want de tijd is zo weer voorbij.Hele fijne Paasdagen voor jullie vieren.

Groetjes xxxxPaulien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!