Caaalifornia love! <3

Mam en Andre, pasen in het lab, San Diego

Hallo allemaal,

Hier weer een blogje vanuit LA. Deze keer hebben we leuke dingen gedaan met mijn mamse en Andre, en weer een hoop lol gehad op het lab.

Hoewel het afgelopen zondag en maandag pasen was, hadden wij het in het lab al wat eerder gevierd. Afgelopen donderdag had de technician, Heike, plastic eieren verstopt in het lab! In elk ei zat een briefje, maar de eieren mochten pas worden opengemaakt aan het eind. Na een tijdje zoeken waren ze op 1 na allemaal gevonden. Die laatste ligt nog ergens in het lab, die komt vanzelf wel weer terecht :P. Het was dus tijd om de paaseieren open te maken en de briefjes om te ruilen voor cadeautjes bij paashaas Heike!

Die volgende dag warenmama en André terug van hun kleine rondreis. Intussen waren ze in Las Vegas, the Grand Canyon en Oak Creek valley geweest. Ze kwamen onsvrijdagavond nog even opzoeken bij ons thuis, en ze waren ontzettend enthousiast over alles wat ze hadden gezien en meegemaakt. Heel erg leuk om te merken, je wordt er zelf ook weer meer enthousiast van (want echt waar, zoals Kenneth altijd zegt: alles went, ook wonen in Los Angeles).

De volgende dag hebben we een beetje uitgeslapen, en zijn daarna opgehaald door mam en André om samen naar winkelcentrum The Grove te gaan. Dit is een heel gezellig winkelcentrum, leuk aangekleed en we hadden prachtig weer. Vlak ernaast zat een Farmer's market, een grote markt, waar je gigantische keuze had aan eten, en ook leuke souvenirs kon kopen.

We zijn de dag geindigd op Hollywood boulevard, iets wat je natuurlijk gezien moet hebben als je in LA bent. Mam en André vonden het heel erg leuk, vooral mam kende behoorlijk wat van de sterren op de tegels op de grond! Als laatst zijn we uit eten gegaan in Pasadena bij een Thais restaurant, waar Kimmie en ik mama en André met stokjes hebben leren eten :).

De volgende dag gingen we vroeg op om naar San Diego te gaan. Mama en André wilden hier erg graag naartoe, en ookal hadden Kim en ik het al eens gezien, we wilden natuurlijk graag mee, ook om ze een beetje de weg te wijzen. We hebben het wederom naar onze zin gehad in San Diego, ookal was het weer een stuk minder mooidan de vorige keer.

En toen was het al weer tijd om aan het werk te gaan! Inmiddels zit de woensdag erop, en zijn mama en André ook al weer naar huis. Ze hadden ons vandaag opgehaald van het werk, zodat ze nog even gedag konden zeggen tegen Diane (mijn begeleider), en Martin en Sylvia. Daarna zijn Kim en ik meegegaan naar het vliegveld om ze uit te zwaaien... Hun avontuur in de VS zit erop, maar ik ben ontzettend blij dat ze zijn geweest. Het is echt super dat we allerlei mensen kunnen introduceren in de USA, een plek waar ze anders uit hunzelf niet snel zouden zijn gekomen!

Nou tot de volgende blog allemaal, en vergeet niet de foto's te bekijken eneen reactie achter te laten :D

Reacties

Reacties

Nanke

Ha lieverds!

Wat gezellig dat mams er was met André! Kan me inderdaad wel voorstellen van wat je zegt, dat alles went, ook wonen in LA! ;-) maar blijf er wel ontzettend van genieten en blijf uitstapjes maken om dingen te zien, want wie weet kom je er nooit meer...!

Nu zou dat vervelende broertje van mij wel de volgende zijn die komt denk ik of niet? En de tijd gaat snel nu, ik ben over 1,5 maand jarig en die week komen jullie ook alweer thuis.....! :-O Dan heeft het ook lang genoeg geduurd, kunnen jullie niet nog veel langer missen!!! :-) Geniet er nog lekker van en tot het volgende verhaal!

Liefs mij!

Heike

REACTION!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL
Thanks for inviting me to your mom! :)
It looks like you had a nice time together!
But now they are back in HOLLAND! "What the heckkkkkkkkkkkkkk?" Muahhhhh!

kimmi

hallo lief broertje :)
ik sprak je net heeeel ffkes op msn! maar dat was maar van korte duur.. leuk dat jullie het met mam en andré naar jullie zin hebben gehad :D nu zit ik lekker met smart te wachten tot ze hier weer thuis zijn. heb alles mooi opgeruimd! maar you know me, ik kan niet zo goed tegen troep :P dus die twee weken was t mooi skoon in ons huisje!

nou dikke kus van je zussie en ook aan kimmie! xxxxxxxxx

mamma

We hebben ontzettend genoten van onze reis naar de USA en met name dat we jullie weer hebben gezien en geknuffeld :>. Inmiddels is het stokje overgedragen aan Luuk, veel plezier!! Dikke kus en knf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!