Caaalifornia love! <3

Dodgers game en Koninginnedag

Hallo allemaal!

Deze keer iets sneller achter de vorige blog aan. Maar er is weer een weekend voorbij, dus ik zal jullie weer even op de hoogte brengen van de gebeurtenissen :).

Het weekend begon al erg leuk op vrijdag: Kimmie en ik gingen namelijk naar onze eerste honkbalwedstrijd! En wel van de Dodgers, in het Dodger stadium. We konden ergratis met de Dodger shuttlebus naartoe. Het stadion was erg mooi, en er hing een leuke sfeer in en rond het stadion. Ik heb nogsnel voor de wedstrijd begon een t-shirt gekocht in de grote tent met Dodger spullen (al een hele belevenis op zich!), daarna snel wat patat en een ''Dodger-dog'' gehaald en onze plaatsen opgezocht. De wedstrijd duurde best lang, maar dat wisten we van tevoren. Sommige innings waren alleen wel erg saai, maar gelukkig werden we bij andere weer vermaakt met spectaculaire vangballen, spannende sprint momenten of home-runs.

De volgende dag was het zaterdag, Koninginnedag! Via Sylvia hadden we een uitnodiging gekregen om die gezellig te vieren met andere Nederlanders in LA. We begonnen bij de ''Beverly Hills country club''. Jaja je leest het goed, een sjieke club in Beverly Hills. Er waren allemaal rijke mensen en dure auto's. Binnen hadden ze bitterballen en haring met ui, heerlijk! Het gevoel toen ik mijn eerste bitterbal proefde was echt apart! Niet gedacht dat ik het zo snel zou missen...

Na goed gebruik gemaakt te hebben van het gratis bier en hapjes gingen we door naar waar het feest echt begon, namelijk een Ierse pub aangekleed in Nederlandse stijl. De organisatie had voor Nederlandse muziek gezorgt, en iedereen kreeg een Queensday LA t-shirt. Altijd leuk om te bewaren! Verder was het feest ook zeer geslaagd, ik was zonder problemen binnengekomen en eenmaal binnen kun je gewoon bier halen, dus dat was helemaal goed gekomen.

Zondag was lekker een chilldagje, en we hebben heerlijk genoten van het weer. Want de laatste dagen is het echt Californisch weer, veel zon en hoge temperaturen! Voorlopig lijkt het zo te blijven gelukkig! Maar er moet ook gewerkt worden. Mijn laptop is op dit moment bij de reparateur en zodra die terug is moet ik flink aan de bak om mijnposter op orde te krijgen en mijn verslag te gaan maken.

Voor dit weekend staat San Francisco op de planning, alleen is het door een recente tegenslag een beetje in twijfel gevallen. Er is namelijk (waarschijnlijk door ons appartementencomplex) veel te veel geld van Kim's rekening af gehaald. Hopelijk krijgen we dat dus op tijd voor elkaar, want anders gaat het feestje dit weekend niet door! (en misschien dan wel helemaal niet, want zo veel tijd hebben we niet meer). Maar goed we gaan het zien, jullie lezen het in het volgende blogje wel! Tot dan!

Reacties

Reacties

katink

haaaaaaiii llieve mensen daar:D!!!
sorrysorrysorry dat ik zo lang niet heb gereageerd enzo.. ik ben nu even druk alles aan het terug lezen geweest.. ga zo even de foto's checken hoor..
maar heb de afgelopen weken in duitsland gezeten, oppassen bij derk en danine schoolkate:)!!!
donders man wat maken jullie me der toch wat mee daar:D!!!
ennuh.. luuksel komt ook al zowat die kant op.. oooh wacht.. KIM: niet vergeten die leuke omhelsing in slomo te filmen he hahahah!!!
vanaf nu blijf ik weer op de hoogte hoor:D!! i promiss..
een hele dikke goedmaak knuffel voor allebei:D!!

tink

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!