Caaalifornia love! <3

Geen bijzondere week, wel gevoetbald!

Hallo allemaal,

Deze week is er niet veel bijzonders gebeurd, maar ik denk toch ik schrijf even een blogje, dan maar een korte deze keer! Is ook wel eens lekker voor jullie, geen lang verhaal :).

Afgelopen week gewoon gewerkt, en kort geskyped met mijn leraar van Saxion Enschede! We gaan volgende week praten samen met mijn begeleider hier, Diane, over hoe alles gaat enzo. Het werk gaat verder wel goed, ik heb al best wel wat resultaten. Bovendien heb ik al veel verschillende (nieuwe) technieken geoefend, waar ik op school al wel over geleerd had maar nog geen praktische ervaring mee had. Erg leuk dus allemaal!

Deze week is ook mijn laptop weer gemaakt! Ik heb hem helaas moeten laten herstellen, tegen kosten van 150 dollar (100 euro). Maar goed, wat moet dat moet, en dus heb ik mijn laptop vandeweek op het fietsje weggebracht, en de volgende dag weer opgehaald.

Morgen wordt overigens wel weer een spannende dag, namelijk mien ole kameroad komt naar Los Angeles!! Luukie komt 2 weken gezellig bij ons logeren, en we hebben er veel zin in! Hopelijk heeft hij een goeie vlucht en gaat alles goed.

Hij neemt ook een aantal CD's voor me mee met Microsoft Office, zodat ik Word kan installeren en dan ben ik helemaal back in business! Ik moet dan wel weer hard werken om de achterstand met mijn verslag weg te werken, maar dat komt goed. Ik ga mn best doen. Hopelijk leidt Luuk me niet te veel af komende tijd :D.

Dit weekend heb ik trouwens nog meegedaan aan een potje voetbal. Ik heb via Sylvia Kast het email adres gekregen van een man die elke week wedstrijdjes organiseert, en deze week had ik mooi de tijd om mee te doen. Ik ben ook via hem in contact gebracht met mijn nieuwe vriend, Raul Martinez :). Kimmie en ik hadden namelijk een lift nodig naar de High School waar de wedstijd was. Hij is een Mexicaanse Amerikaan, en studeert vlak bij waar we wonen. Hij leert zelfs ook Duits, en het was erg leuk om hem te ontmoeten! Hij was erggeinteresseerd over onze Europese afkomst en wilde zelf ook graag eens naar Europa. (Hij had trouwens een Nissan 240SX, best wel tof of niet Michael!) Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer vaker met hem voetballen, hij speelt ook regelmatig indoor!

Nou jullie horen volgende week weer van me! We gaan komend weekend naar Las Vegas (jaja, LAS VEGAS BABY!), dus dat wordt vastweer een interessante blog!

Reacties

Reacties

Joep

Ook wel eens leuk om te lezen hoe het 'normale' leven er aan toe gaat in LA!

Ik kijk uit naar de blog over las vegas. ga zeker naar de gratis shows op straat! altijd leuk :). jammer dat je niet mag gokken. maar kim kan wel een muntje in de automaat gooien voor je :p

pa steenhuis

Het zal wel erg zwaar zijn geweest als je een paar maand niet hebt gevoetbald en de amerikaanse eetgewoontes hebt aangeleerd. Nou, hoe was je conditie ? Heb je nog doelpunten gemaakt ? Er is nog steeds een kans dat ik kom, volgende week waarschijnlijk eerst naar Brunei.

Kim's

heee gaaf dat je nu ook een amerikaanse vriend hebt buiten het werk enzo om :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!